Tjekliste og FAQ
Har du tjek på det hele? Åben tjekboksene herunder og se mere. Eller søg dit svar i søgefeltet.
X
Der blev desværre ikke fundet nogle søgeresultater...
Før du ankommer til os
Hvad koster det at campere?
Priser varierer fra sæson til sæson og kommer helt an på, hvor mange I skal afsted og hvilke krav I har. Vi har lavet en prisliste, som kan gøre dig klogere. Se den lige her.
Skal vi selv medbringe sengelinned?
Ja du skal selv medbringe linned til alle vore hytter og telte (dyne-, pudebetræk og lagen) og husk også håndklæder. Du kan også købe linnedpakker med eller uden håndklæde online med rabat eller bestille det når du ankommer.
Må vi have vores hund med?
Du må meget gerne have din hund eller andre husdyr med på camping hos os. Du må også gerne have den med i nogle af vores hytter, når du har husdyr med i hytten er slutrengøring obligatorisk. Hunde skal ALTID være i snor og må ikke luftes inde på pladsen. Hundeposer kan tages gratis ved receptionen og servicebygningerne. Du kan læse mere om plads til camping med hund her.
Hvor langt er der til stranden?
Der er 50 m til stranden fra campingpladsen og stranden har blåt flag. Læs meget mere om Husodde Strand her!
Er pladsen handicapvenlig?
Pladsens stier er flise- og grusbelagte. Vi har bruse- og toiletfaciliteter, der er velegnede for kørestolsbrugere. De fleste af vores opholdsrum i serviceområderne har niveaufri adgang. Vores hytter er ikke handicapvenlige og kan være svære at færdes i som kørestolsbruger. Adgang til pool er mulig.
Er jeres campingplads børnevenlig?
Vi mener vi har en børnevenlig campingplads. Vi har indrettet campingpladsen til pladser det passer til børn og børnefamilier. Børnepladserne ligger rundt om vores store legeplads med trampolin, hoppepude og en overdækket pool.
Kan jeg leje en campingvogn på jeres campingplads?
Nej, vi lejer desværre ikke campingvogn ud på vores campingplads.
Er det muligt at leje cykler hos jer?
Nej vi har ikke cykler til udlejning, hos os kan du låne dem helt GRATIS. Vi har 6 bycykler fra Horsens Kommune stående som du kan låne. Du skal blot komme op i receptionen og hente nøglen.
Kan jeg få strøm på alle pladser?
Vi har strøm på alle pladser også enkelte teltpladser. Du kan leje en adapter og kabel i begrænset omfang ved ankomst.
Kan jeg ændre eller afbestille mit booking?
Hvor finder jeg jeres handelsbetingelser?
Når du ankommer til os
Hvad tid kan vi checke ind?
I kan checke ind fra kl. 14.00 i både hytter og i egen vogn. Husk, du kan bestille autocheckin og checke ind tidligere hvis pladsen er ledig, også i middagspausen mellem kl 12 og 14.
Hvad er cWallet?
cWallet er en gratis app til dig, hvor vi har samlet alle oplysningerne om din ferie hos os. CWallet kan bl.a. hjælpe dig med at åbne bommen når du skal køre ind og ud, du kan bestille morgenbrød til næste dag, du kan følge med i dit strømforbrug, du kan se hvilke aktiviteter vi har mens du på ferie hos os og tilmelde dig til aktiviteterne og en masse andet. Du får et link automatisk lige efter ankomst, du er velkommen til at dele det med andre, du bestemmer.
Parkering
Der må max. holde en bil ved hver campingvogn, hytte eller telt. Bil nr. 2 og evt. gæstebiler henvises til parkeringspladsen ude foran campingpladsen. Det samme gælder for trailere, både m.m.
Brandregler på camping
Brandfaren kan være stor på en campingplads. Af hensyn til brandfaren skal der altid være 3 m mellem enhederne. Se tegningen på bagsiden af pladskortet som du får i receptionen.
Det er dog tilladt at parkere sin bil i mellemrummet. Ved ankomst til pladsen beder vi om, at vores gæster orienterer sig om, hvor brandslukningsmateriel befinder sig. Vi har sat brandskilte op på pladsen, med information om forholdsreglerne ved brand. Ved brand eller ulykke ring 112, og informer lejchefen tlf. 7565 7060.
Det er dog tilladt at parkere sin bil i mellemrummet. Ved ankomst til pladsen beder vi om, at vores gæster orienterer sig om, hvor brandslukningsmateriel befinder sig. Vi har sat brandskilte op på pladsen, med information om forholdsreglerne ved brand. Ved brand eller ulykke ring 112, og informer lejchefen tlf. 7565 7060.
Hytten er ikke i orden ved ankomst!
Det er vigtigt at du kontakter os hurtigst muligt efter du er ankommet til hytten, hvis der er noget galt med hytten, så vi kan rette op på fejlen, rengøringen m.v. Kun på dette tidspunkt kan vi gøre noget ved problemet og ikke ved afrejsen eller senere i din ferie.
Det er vigtigt at du kontakter os omgående hvis der opstår en fejl eller skade som vi skal kunne udbedre eller reagere på.
Det er vigtigt at du kontakter os omgående hvis der opstår en fejl eller skade som vi skal kunne udbedre eller reagere på.
Mens du er hos os
Skal jeg selv medbringe service?
Nej, alle vores hytter er udstyret med alt, hvad du har brug for, når du skal lave mad.
Kan vi grille på campingpladsen?
Selvfølgelig kan du grille på pladsen. Vi har fællesgrill ved begge serviceområder. Der er også mulighed for at købe engangsgrill i kiosken. Du kan også grille ved alle hytter og på din plads, dog må grillen ikke placeres direkte på græsset, på træterrasserne eller bordene.
Har I en ladestation til min elbil?
Ja, Horsens City Camping tilbyder 2 ladestationer. Du skal henvende dig i receptionen, så oplader kan blive låst op til dig.
Hvornår kan vi køre ind og ud af bommene?
Bommen er åben mellem kl. 7.00 og 23.00. Udenfor dette tidsrum henvises til parkeringspladsen udenfor bommen. I akutte nødstilfælde kontaktes lejrchefen på tlf. 7565 7060.
Har I WIFI på pladsen?
Der er WIFI på hele pladsen. Hvis du booker online får du en gratis licens til jer alle. Du kan også købe kode i receptionen, du kan læse meget mere her. Der er gratis WIFI-hotspot i opholdsrummene i begge serviceområderne.
Indkøbsmuligheder
Vi har vores lille kiosk som har lidt af hvert. Vores Let-køb købmand ligger kun 500 m fra pladsen og der kan du få stort set alt hvad du har behov for. Du kan også finde en Netto, Rema 1000 og en SuperBrugsen mindre end 2 km fra pladsen. Hosens Centrum ligger kun 5 km fra pladsen og der kan du få alt i diverse indkøbscentre, i MEGA-Bilka og på Danmarks bredeste gågade.
Må vi fodre kælekaninerne?
Du må gerne fodre dem med græs, mælkebøtter og gulerødder, men husk det skal være friskt. Du kan læse meget mere om vores kælekaniner her.
Mad og drikke
Vi har Fast food i kiosken, Pizza, Panini, PommesFrites m.v. Diverse drikkevarer, kaffe og fadøl og kølig vin til maden. Morgenbrød kan du også købe og bestille i kiosken. Restauranter findes der mange af i Horsens, kom op i receptionen, så skal vi med glæde hjælpe dig.
Er i en miljøvenlig camping?
Vi er Green Camping certificeret og arbejder hver dag på at passe på miljøet, du kan læse om det her.
Kan jeg vaske og tørre tøj?
Ja i det vestlige serviceområde har vi et vaskeri med vaskemaskiner og tørretumbler. Priserne kan du se i vaskeriet. Du betaler med dit chiparmbånd.
Hvor kan jeg tømme mit toilet- og køkkenvand?
Tømning af kemisk toilet og affaldsvand kan ske i tømmestationerne i begge serviceområderne i øst- og vestenden af pladsen.
Har I Mooncars?
Ja vi mooncars til børn som kan lånes i receptionen. Du kan også leje en stor Duo chopper til både børn og voksne.
Hvor må jeg ryge?
Rygning er ikke tilladt i alle vores hytter og i alle servicebygninger, toiletter og opholdsrum. Rygning er helle ikke tilladt i vores poolområde, i receptionen og kiosken.
Dagsgæster / Overnattende gæster?
Gæster/besøgende må gerne besøge vores campister, men skal anmeldes i receptionen ved ankomst, inden de går ind på pladsen, det koster 25 kr. for et dagsbesøg. Det er ikke tilladt at gå ind på pladsen, hvis man ikke er på besøg hos en campist. Hvis din gæster ønsker at blive om natten skal du registrere og afregne det i receptionen.
Hvor er der en hjertestarter hvis uheldet er ude?
Vi har en hjertestarter i receptionen - læs mere om hjerstestart her. En hjertestarter kan redde liv, og derfor har vi en på vores campingplads. Hjertestarteren er placeret i recptionen, der er åben 8 - 22 i hele sæsonen. Uden for dette tidspunkt kan du altid i nødstilfælde kontakte os på tlf. 7565 7060. Vi er uddannede i førstehjælp og i vores hjertestarter og har det mest almindelige førstehjælps udstyr til rådighed. Du kan altid henvende dig i receptionen så hjælper vi dig og tilkalder assistance, hvis det er nødvendigt.
Hvornår kan jeg komme i poolen?
Poolen er åben fra kl 9 - 21, hver dag fra ca. 1. maj til uge 42 Læs mere om poolen og åbningstiderne hele sæsonen her
Hvornår har kiosken og minigolf åbent?
Kiosken og vores minigolf har generelt åbent fra Påske til efterårsferie, men vi holder middagslukket i lavsæsonen. Her kan du se åbningstiderne hele året rundt
Receptionens åbningstider
Receptionen har generelt åbent fra Påske til efterårsferie, men vi holder middagslukket i lavsæsonen. Her kan du se åbningstiderne hele året rundt
Har I helårscamping?
Vi har åbent hele året rundt. Det betyder, at du kan campere hos os sommer som vinter. Der gælder dog specielle regler, for campering om vinteren, læs mere om dem her.
Når du afrejser fra os
Hvad tid skal vi checke ud?
På afrejsedagen er der check out senest kl. 11.00 i alle hytterne, mens der er ud check kl. 12, hvis I bor på en plads med egen campingvogn, autocamper eller telt.
Rengøring i hytte
Alle hytter skal rengøres og efterlades i samme stand som ved ankomst. Du kan vælge selv at stå for rengøringen og bruge de rengøringsartikler, du får udleveret ved ankomst og som findes i hytterne. Du kan også bestille slutrengøring inden afrejse, mod betaling. Du få udleveret almindelige rengørings artikler og klude ved ankomst til alle hytter.
Aflevering af nøgler og chiparmbånd
Du skal huske at aflevere nøgler til din hytte og armbånd til baderum/pool i receptionen når du checker ud og afregner.
Kan jeg lade vognen stå tom til næste weekend?
Du kan godt lade vognen stå tom i lavsæsonen til efterfølgende weekend, dette koster pladsprisen pr. døgn.
Vi har glemt noget hos jer, hvad gør vi?
Hvis I har glemt noget hos os, så ring til os på 7565 7060.
Jeg kan ikke finde svar på mit spørgsmål...
Hvis du har øvrige spørgsmål er du meget velkommen til at ringe på 7565 7060 eller skrive på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. , så vil vi prøve at hjælpe dig.